BrandLoyalty, Den Bosch


BrandLoyalty, Den Bosch

Een bijzonder project doordat alles uitnodigt om “thuis te werken op kantoor”. Eenmaal daar geweest en je wilt niet anders dan daar werken. De verlichting draagt sterk bij aan het "huiselijke"gevoel.

 

Architect

Bert Voss

Lichtadviseur

Maichel Kusters

Lucht, licht, rust en ruimte

Welke belangrijke pijlers zijn in de interieur architectuur bij BrandLoyalty leidend geweest? De visie (thuiswerken op kantoor) van de ondernemer, Robert van der Walle, stond in het ontwerp proces voorop en is door vertaald in o.a. het lichtconcept. In de boeiende presentatie van Bert Voss (interieurarchitect voor BrandLoyalty) benadrukte hij de aspecten lucht, licht, rust en ruimte. Met als gevolg dat het pand rust uitstraalt en tegelijk inspireert om er te werken. Wat is daarbij belangrijk? De overtuiging dat mensen het beste presteren als ze in balans zijn. De fysieke omgeving is daar cruciaal in. Een warme maar wel kwalitatief rijke en professionele omgeving waarbij de kleinste details kloppen.

Het effect?

  • Medewerkers zijn trots op hun omgeving en dragen het uit
  • Klanten raken geïnspireerd
  • Werving van de beste krachten levert geen probleem meer op

Licht is emotie

Licht was een belangrijk thema in het ontwerp. Maichel Kusters (directeur Arpalight) verhaalde hierover met passie. “Wat zet mensen nu echt in beweging? Is dat de ratio of de emotie?" was de opening van zijn betoog. En als de emotie belangrijk beïnvloed wordt door het licht dan past het om hier bijzondere aandacht aan te schenken. Arpalight maakte het lichtplan. Samen met Bert Voss werd het samenspel met de rest van het interieur van BrandLoyalty ingevuld. Het resultaat? Door licht alleen toe te voegen daar waar nodig en functionaliteit en vormgeving met elkaar te verenigen ontstonden er:

  • Krachtige grote ruimtes
  • Gezellige ontmoetingsplaatsen
  • Professionele werkplekken
  • Een spraakmakend entree
  • Inspirerende presentatie ruimtes

“Mensen worden ’s morgens wakker en gaan naar huis om te werken”

WILT U MEER INFORMATIE?